Pokonaj cellulit i pozbądź się kilku zbędnych kilogramów tym prostym trikiem!

Pokonaj cellulit i pozbądź się kilku zbędnych kilogramów tym prostym trikiem!

Już od najmłodszych lat wpajano nam, że organizm człowieka składa się w większości z wody. Jest jej w nim około 80%. Potrzebujemy jej do sprawnej pracy układu pokarmowego, nerwowego oraz prawidłowego trawienia.

Po wypiciu wody wzrasta wchłanianie pożywienia z jelit i odżywianie komórek. Usuwane są szkodliwe produkty przemiany materii a także zwilżane są błony śluzowe stawów oraz gałki oczne. Kolejną ważną rzeczą jest temat wagi oraz niechcianego cellulit.

Ćwiczenia na cellulit

Nie pijąc, mocno ograniczając lub po prostu zapominając o piciu wody nasz organizm przechodzi w stan „podwyższonego ryzyka”. Zaczyna zatrzymywać wodę w komórkach, ponieważ wie, że ma do niej ograniczony dostęp. Wynikiem czego „puchniemy” i "tworzy" nam się niechciany cellulit.

Rozwiązanie:

Pijąc regularnie od 3 do 5 litrów wody dziennie jesteśmy w stanie pozbyć się niechcianego cellulitu w bardzo krótkim czasie (nawet do 14 dni!!!) Ponadto możemy nawet stracić do 3 kilogramów!!!

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zajrzyj na mój blog.

Olejki na cellulit

Czeka tam na Ciebie jeszcze więcej porad jak pozbyć się denerwującego brzuszka, boczków czy jak ujędrnić ciało i poprawić jego kompozycję.

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!

W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Źródło: PowerCharles.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pieczona ciecierzyca 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody