Wysoce efektywny trening klatki w 3 ruchach!

Witaj w moim świecie! Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Witaj w moim świecie!

Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Dziś przygotowałem dla was wysoce efektywny trening klatki piersiowej. W programie zostały uwzględnione wszystkie czynniki wpływające na hypertrofie (rozrost) - muscle damage, metabolic stress, pump.

Get ready!

#Seria/e aktywacyjna rozpiętki w bramie (krok do tyłu) ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need), 30 sec przerwy.

Ćwiczenie #2 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej z użyciem gum oporowych, 5 serii, 8–6 powtórzeń + dropset, 180 sec przerwy.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Filmik (tutaj mam troszkę węższy uchwyt niż powinno się standardowo łapać).

Ćwiczenie #3 Rozpiętki na ławce skośnej z użyciem rolera, 4 serie, 15–12 powtórzeń, 30 sec przerwy.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Źródło: PowerCharles.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 10-minutowy trening wzmacniający organizm 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej