Wysoce efektywny trening klatki w 3 ruchach!

Witaj w moim świecie! Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Witaj w moim świecie!

Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Dziś przygotowałem dla was wysoce efektywny trening klatki piersiowej. W programie zostały uwzględnione wszystkie czynniki wpływające na hypertrofie (rozrost) - muscle damage, metabolic stress, pump.

Get ready!

#Seria/e aktywacyjna rozpiętki w bramie (krok do tyłu) ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need), 30 sec przerwy.

Ćwiczenie #2 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej z użyciem gum oporowych, 5 serii, 8–6 powtórzeń + dropset, 180 sec przerwy.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Filmik (tutaj mam troszkę węższy uchwyt niż powinno się standardowo łapać).

Ćwiczenie #3 Rozpiętki na ławce skośnej z użyciem rolera, 4 serie, 15–12 powtórzeń, 30 sec przerwy.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Źródło: PowerCharles.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Instagramowy Fitness Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Kiedy odpuścić trening? Interwał czy Aeroby ? Co skuteczniejsze ?