Wysoce efektywny trening klatki w 3 ruchach!

Witaj w moim świecie! Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Witaj w moim świecie!

Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Dziś przygotowałem dla was wysoce efektywny trening klatki piersiowej. W programie zostały uwzględnione wszystkie czynniki wpływające na hypertrofie (rozrost) - muscle damage, metabolic stress, pump.

Get ready!

#Seria/e aktywacyjna rozpiętki w bramie (krok do tyłu) ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need), 30 sec przerwy.

Ćwiczenie #2 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej z użyciem gum oporowych, 5 serii, 8–6 powtórzeń + dropset, 180 sec przerwy.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Filmik (tutaj mam troszkę węższy uchwyt niż powinno się standardowo łapać).

Ćwiczenie #3 Rozpiętki na ławce skośnej z użyciem rolera, 4 serie, 15–12 powtórzeń, 30 sec przerwy.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Źródło: PowerCharles.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia dopasowane do typu osobowości Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 7 ćwiczeń spalających najwięcej kalorii Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Jak pozbyć się bryczesów za pomocą ćwiczeń? Najpopularniejsze treningi Ewy Chodakowskiej Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Jak zrobić zdjęcie „przed” i „po” metamorfozie? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty 4 zdania, które pracownicy siłowni chcieliby powiedzieć niektórym klientom

Popularne w tym tygodniu:

Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Czy piersi lubią ćwiczyć? 10-minutowy trening wzmacniający organizm Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Co jeść przed treningiem? Ćwiczenia dopasowane do typu osobowości Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Trening w parze - zalety 4 najlepsze sporty dla kobiet