Wysoce efektywny trening klatki w 3 ruchach!

Witaj w moim świecie! Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Witaj w moim świecie!

Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Dziś przygotowałem dla was wysoce efektywny trening klatki piersiowej. W programie zostały uwzględnione wszystkie czynniki wpływające na hypertrofie (rozrost) - muscle damage, metabolic stress, pump.

Get ready!

#Seria/e aktywacyjna rozpiętki w bramie (krok do tyłu) ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need), 30 sec przerwy.

Ćwiczenie #2 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej z użyciem gum oporowych, 5 serii, 8–6 powtórzeń + dropset, 180 sec przerwy.

Filmik (tutaj mam troszkę węższy uchwyt niż powinno się standardowo łapać).

Ćwiczenie #3 Rozpiętki na ławce skośnej z użyciem rolera, 4 serie, 15–12 powtórzeń, 30 sec przerwy.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Źródło: PowerCharles.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Massy Arias: fitness receptą na depresję Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Domowy trening na spalanie tłuszczu dla początkujących Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Trenuję i nie chudnę! W czym problem?