Wysoce efektywny trening klatki w 3 ruchach!

Witaj w moim świecie! Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Witaj w moim świecie!

Pod ostatnim artykułem dotyczącym dużych bicepsów, posypało się sporo komentarzy, że chcielibyście kolejne partie, tak więc here you go :)

Dziś przygotowałem dla was wysoce efektywny trening klatki piersiowej. W programie zostały uwzględnione wszystkie czynniki wpływające na hypertrofie (rozrost) - muscle damage, metabolic stress, pump.

Get ready!

#Seria/e aktywacyjna rozpiętki w bramie (krok do tyłu) ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need), 30 sec przerwy.

Ćwiczenie #2 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej z użyciem gum oporowych, 5 serii, 8–6 powtórzeń + dropset, 180 sec przerwy.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Filmik (tutaj mam troszkę węższy uchwyt niż powinno się standardowo łapać).

Ćwiczenie #3 Rozpiętki na ławce skośnej z użyciem rolera, 4 serie, 15–12 powtórzeń, 30 sec przerwy.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Źródło: PowerCharles.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Ćwiczenia na poprawę kondycji fizycznej - burpees, przysiady Jak samodzielnie sprawdzić poziom tkanki tłuszczowej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Sposoby regeneracji organizmu po treningu Najpopularniejsze treningi Mel B - trening brzucha, nóg, cool down Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty