Duże bicepsy w 3 prostych ruchach!

Witaj w moim świecie! Jeśli szukasz szybkiego sposobu, aby zwiększyć rozmiar swoich bicepsów to dobrze trafiłeś!

Witaj w moim świecie! Jeśli szukasz szybkiego sposobu, aby zwiększyć rozmiar swoich bicepsów to dobrze trafiłeś!

Wielkie i silne ramiona to coś co chciałby mieć każdy facet, jednak tylko nieliczni je zdobywają…

Dlaczego?

Nie tylko chodzi o dietę i suplementacje. Kluczem jest to w jaki sposób trenujesz swoje ramiona.

Sprawdź ten trening i przygotuj się na olbrzymią pompę!

Metabolic Stress Arm Workout

#Seria/e aktywacyjne — Wysokie uginanie ramion z linką wyciągu, ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need)

Superseria #1 Wysokie uginanie ramion z linką wyciągu + Uginanie ramion siedząc na ławeczce skośnej, 3 serie, 12–10 powtórzeń.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Ćwiczenie #3 Uginanie ramion ze sztangą, 3 serie, 15–10 powtórzeń + dropset.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić?

Popularne w tym tygodniu:

Jak prawidłowo zrobić plank? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Jak powinien nawadniać się biegacz? Magnez a mięśnie Posiłek przedtreningowy Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce