Duże bicepsy w 3 prostych ruchach!

Witaj w moim świecie! Jeśli szukasz szybkiego sposobu, aby zwiększyć rozmiar swoich bicepsów to dobrze trafiłeś!

Witaj w moim świecie! Jeśli szukasz szybkiego sposobu, aby zwiększyć rozmiar swoich bicepsów to dobrze trafiłeś!

Wielkie i silne ramiona to coś co chciałby mieć każdy facet, jednak tylko nieliczni je zdobywają…

Dlaczego?

Nie tylko chodzi o dietę i suplementacje. Kluczem jest to w jaki sposób trenujesz swoje ramiona.

Sprawdź ten trening i przygotuj się na olbrzymią pompę!

Metabolic Stress Arm Workout

#Seria/e aktywacyjne — Wysokie uginanie ramion z linką wyciągu, ASAYN* 12–10 powtórzeń (*as many as you need)

Superseria #1 Wysokie uginanie ramion z linką wyciągu + Uginanie ramion siedząc na ławeczce skośnej, 3 serie, 12–10 powtórzeń.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Ćwiczenie #3 Uginanie ramion ze sztangą, 3 serie, 15–10 powtórzeń + dropset.

Trzymaj perfekcyjną formę i przygotuj się na prawdziwe przyrosty!

Twój feedback jest dla mnie BARDZO ważny!
W sekcji komentarzy daj znać czego chcesz więcej.

Karol Wyszomirski aka Charles Power

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na siłowni, które poprawiają zły humor Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Kalendarz imprez biegowych do 5 km w roku 2017 Kalendarz imprez dla biegaczy długodystansowych w 2017 roku Kalendarz zawodów triathlonowych w roku 2017 Kalendarz imprez pływackich na rok 2017 Nie robisz postępów? Tu może leżeć twój podstawowy problem. Zasada systematyczności treningu Gdy nie mam ochoty na trening..., czyli jak wytrwać w postanowieniach noworocznych? Kiedy można wrócić do ćwiczeń po porodzie? Realizowanie własnych celów. 2 narzędzia, które wzmocnią Twoją samodyscyplinę 7 ćwiczeń na smukłe ramiona Efekty treningu HIIT 10 największych trendów fitness na 2017 rok Zimowe aktywności ruchowe, sport, spa i regeneracja Noworoczny trening na kaca 4 kroki do wymarzonej sylwetki. Jak trenować, by spełnić swoje noworoczne postanowienie o byciu fit? „Pompa mięśniowa”. Jak ją wzmocnić i utrzymać na dłużej? Trening całego ciała na smukłą sylwetkę w „małej czarnej” 7 ćwiczeń spalających najwięcej kalorii Efekty treningu interwałowego Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 asan jogi, które wykonasz przy biurku Trening, dzięki któremu lepiej będziesz wyglądać nago

Popularne w tym tygodniu:

Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Duże bicepsy w 3 prostych ruchach! 7 najczęstszych błędów popełnianych na siłowni Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Trening gibkości - jak poprawić gibkość? Najlepsze piosenki do ćwiczeń według użytkowników Spotify 94-letnia Edna Shepherd uzależniona od ćwiczeń Kontrola sylwetki Ćwiczenia weekendowe również obniżają ryzyko zgonu Ćwiczenia na siłowni, które poprawiają zły humor Trening w domu dla lenia. Tylko 2 dni w tygodniu.